Standy reklamowe – czym są i gdzie się je wykorzystuje?

Zwiększenie atrakcyjności lokalu czy stoiska targowego to bardzo istotna kwestia, dla każdego przedsiębiorcy. Reklama zewnętrzna to segment, w który nadal warto inwestować swoje pieniądze. Do wyboru jest wiele opcji, m.in. ekspozytory kartonowe i standy reklamowe. Czym są i dla kogo są przeznaczone?

Standy reklamowe

Standy reklamowe to wolnostojące nośniki reklamy. Znajdują swoje zastosowanie w biurach oraz podczas targów czy konferencji. W zależności od potrzeb stojak reklamowy może mieć różne formy. Kształt, kolory czy wielkość jest kwestią indywidualną. Obecnie drukarnie oferują realizację różnorodnych projektów, dlatego, jeśli chodzi o formę tego typu reklamy, to ograniczają nas tylko wyobraźnia i budżet.

Ekspozytory kartonowe

Rolą ekspozytora reklamowego jest głównie prezentacja różnego rodzaju towarów, ulotek czy gadżetów. Zbudowane są one głównie z kartonu lub tektury, co sprawia, że są lekkie i estetyczne oraz utrzymują niewielkie ciężary. Ich zastosowanie jest szerokie, mogą dobrze sprawdzić się w sklepie, jak i podczas wystaw targowych. Możesz wybrać opcję wolnostojącą lub mniejszą doskonałą do ustawienia na ladzie bądź biurku.

Przedsiębiorcy mogą zastanawiać się, który rodzaj reklamy zewnętrznej wybrać. Nie zawsze należy inwestować we wszystkie dostępne opcje. Zanim wybierzesz jeden z wariantów, zastanów się czym charakteryzuje się twój biznes.

Dla detalisty

Jeżeli jesteś sprzedawcą detalicznym i prowadzisz sklepy stacjonarne, to być może warto zainwestować w stojaki tekturowe, jak i ekspozytory kartonowe. Dlaczego? Stand reklamowy przyda się do wystawienia przed wejściem do lokalu. Przyciągnie uwagę klienta i poinformuje, że tam znajduje się sklep wart jego uwagi. Natomiast ekspozytor kartonowy wzbogaci wystawę towarów w pomieszczeniu. Jeżeli zależy ci na czasowych wystawach związanych z promocjami czy świętami okolicznościowymi, to właśnie ta opcja jest dla ciebie.

Dla usług

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą salon usług, powinni być zadowoleni, wybierając tylko standy tekturowe. Dzięki tej opcji zaopatrzysz swoją firmę w efektowną reklamę, w której możesz umieścić dowolny komunikat. Dodatkowo ten wariant jest bardzo uniwersalny, ponieważ w razie potrzeby można go wykorzystać również do reklamy na konferencji. Ekspozytory kartonowe nie są wymagane we wszystkich sektorach usług. Jeżeli potrzebujesz wyeksponowania ulotek bądź innych materiałów reklamowych, to wtedy jak najbardziej warto zainwestować w taką alternatywę.

Jeżeli nadal nie wiesz, co będzie najlepsze ekspozytory czy standy kartonowe, producent tego typu materiałów na pewno doradzi w podjęciu ostatecznej decyzji. Pamiętaj, że reklama zewnętrzna nadal odgrywa dużą rolę w marketingu i warto się do niej przekonać. Technologie używane w drukarniach pozwalają na wyprodukowanie stojaka reklamowego odpornego na czynniki atmosferyczne oraz mogącego wytrzymać nawet kiepskie warunki transportu. Masz więcej pytań? Producent materiałów reklamowych na pewno rozwieje twoje wątpliwości na temat zakupu!