Standy reklamowe – czym są i jakie pełnią rolę?

Wydrukowane wolnostojące artykuły reklamowe – standy reklamowe – zaprojektowane  zostały w celu przyciągnięcia uwagi klienta. Stojaki ekspozycyjne i reklamowe są zazwyczaj umieszczane w strefie impulsowej – kasowej, co ma bardzo duży wpływ na zwiększenie sprzedaży. Tego typu działanie wzmacnia wizerunek marki poprzez stosunkowo długi kontakt konsumentów z produktem w oczekiwaniu na zakończenie zakupów. Głównym celem jest przyciągnięcie uwagi klientów i zachęcenie ich do obejrzenia produktu lub materiałów na ekspozycji.

Standy reklamowe ukierunkowane na potrzeby firmy i marki

Niezależnie od konkretnych potrzeb w zakresie stojaków reklamowych, do wyboru jest wiele możliwych opcji. Stojaki dostosowane są do indywidualnych wymagań w zakresie ekspozycji marketingowej. Można zdecydować się na  tańsze alternatywne opcje banerów stojakowych, aż po luksusowe, a nawet ekologiczne, które cechują się niską emisją dwutlenku węgla. Wszystkie standy reklamowe są testowane pod kątem jakości.

Stojaki banerowe oferują różnorodne rozwiązania w zakresie promocji, w tym systemy banerów reklamowych. Unikalny, wolnostojący system przenośny, łatwy w montażu i transporcie, dostarczany jest z wymienną grafiką, która oszczędność dla budżetu każdej firmy. W ofercie występują także różnego rodzaju ekspozytory kartonowe, które także dostosowane są do indywidualnych potrzeb klientów.

Wysokiej jakości obsługa przez serwisy projektowe

Decydując się na standy reklamowe warto postawić na sprawdzone serwisy projektowe i graficzne. Zapewniają niedrogą, profesjonalną obsługę w zakresie błyskawicznego projektowania z myślą o dostawie następnego dnia. Usługa projektowania graficznego, kompletny pakiet dla wszystkich grafik firmowych, w oparciu o istniejący firmowy branding to idealne rozwiązanie dla firm.

Artykuły reklamowe tworzone są, aby sprostać wymaganiom każdego klienta. W ten sposób marka i firma umacniają swoją pozycję na rynku. Należy podkreślić że podstawowym najważniejszym celem standów reklamowych jest przyciągnięcie uwagi klientów i zachęcenie ich do obejrzenia produktu lub materiałów na ekspozycji.