Taśmy z nadrukiem jako forma reklamowania firmy

Personalizowane taśmy z nadrukiem stają się coraz bardziej popularne, ponieważ wykorzystywane są w celach reklamowych. Wynika to z faktu, że coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. A jak wiadomo – towar z e-sklepów wysyłany jest w zapakowanych solidnie kartonach lub opakowaniach różnego rodzaju. Jeżeli więc jesteś właścicielem sklepu internetowego i zależy Ci na skutecznej promocji własnej marki to powinieneś zainwestować w wysokiej jakości taśmy z nadrukiem. Nie tylko zabezpieczysz przesyłkę, ale będziesz mógł też się zareklamować.

Personalizowana taśmy z nadrukiem – zauważalny drobiazg

Personalizowane taśmy z nadrukiem to drobiazg, jednak bardzo zauważalny. Niezależnie od tego, czy prowadzi się duży, czy mniejszy e-sklep można dzięki nim zareklamować swoją firmę. Dlatego zawsze należy sprawdzić, czy wybrany producent opakowań u którego chce się zamówić taśmę jest rzetelny. Jeśli na taśmie pojawi się widoczny nadruk z nazwą firmy to klienci będą mogli od razu zidentyfikować przesyłkę. Logotyp, który utkwi w świadomości konsumentów przełoży się na większą świadomość marki.

Profesjonalny producent opakowań to gwarancja zadowolenia z zakupu

U profesjonalnego producenta można liczyć na to, że taśma będzie dobrana do potrzeb konkretnej firmy. Uwzględnione zostaną parametry takie jak: szerokość, długość, kolor, wzór, czy miejsce umieszczenia hasła albo logo e-sklepu. Podniosą się też walory estetyczne nadawanej paczki. Oczywiście, nie można też zapominać o solidnej ochronie przesyłki w trakcie transportu do odbiorcy.

Wytrzymałe taśmy z nadrukiem zabezpieczą paczkę

Spersonalizowany wygląd paczki równocześnie zapobiega temu, aby otworzył ją ktoś postronny. Przerwanej taśmy z nadrukiem nie da się zastąpić inną, a uszkodzenie opakowania będzie od razu widoczne. Wobec tego, warto kupować taśmy z nadrukiem u takich producentów, którzy mają szeroki ich wybór, a także różne stopnie wytrzymałości.

Aktualnie można wybierać w dużej gamie produktów – od ekonomicznych taśm przeznaczonych do lekkich przesyłek aż po bardzo odporne i barwne taśmy z nadrukiem.

Taśmy z nadrukiem jako nienachalna forma autopromocji

Klejące taśmy z nadrukiem uważane są za nienachalną formę autopromocji. Nie odstraszają potencjalnych klientów i nie są odbierane jako męczące. Wydrukowane logo firmowe na taśmie z nadrukiem wzbudza zainteresowanie klientów. Szybko można zidentyfikować nadawcę, co także wpływa na wiarygodność marki. Taśma klejąca z nadrukiem spełnia więc rolę „2 w 1”: jest formą reklamy i zalicza się do elementów funkcjonalnych.

Poza tym, logo firmy jest widoczne dla wszystkich, a nie tylko dla tych osób dla których dana przesyłka jest skierowana. Mogą to być: kurierzy, pracownicy poczty, czy personel różnych sklepów. Ludzie są wzrokowcami, dlatego osoba widząca logo zapamięta je.

Nie ulega wątpliwości, że paczka owinięta firmową taśmą wyróżnia się pośród wielu innych, takich samych paczek. Jako, że w drodze od nadawcy do klienta każda paczka przechodzi przez wiele rąk – można taśmy z nadrukiem uznać wręcz za ruchomą formę reklamy. Tego typu nośnik reklamowy nie jest drogi, a pozwala dotrzeć do świadomości wielu potencjalnych klientów.