Sprzedaż przedświąteczna – jakie powinny być świąteczne pudełka z logo Twojej firmy?
Przed Świętami Bożego Narodzenia bądź przed Wielkanocą wielu sprzedawców zastanawia się nad tym, w jaki sposób bardziej zbudować świadomość swojej marki. Nie ma tutaj znaczenia, czy prowadzi się sprzedaż online, czy sprzedaż stacjonarną. Ważne jest natomiast to, aby mieć dobry pomysł na reklamę. Prostym sposobem promocji jest uwzględnienie na opakowaniach produktów logo marki.
Pudełka z brandingiem na święta
Aktualnie dobrze oznaczony branding to już „must have”. Dlatego warto nawiązać współpracę z producentem opakowań co do którego będzie wiadomo, że jest znany w branży z wysokiej jakości produktów. Wówczas pudełka z logo firmy zaprezentują się nad wyraz interesująco i na pewno zwrócą uwagę wśród konsumentów.
Przed świętami można ciekawie oznaczać pudełka w jakich znajduje się towar, jak i pudełka przeznaczone do wysyłki. To ważne, zwłaszcza jeśli prowadzi się sprzedaż internetową. Ponadto, pudełka z logo firmy są idealnym rozwiązaniem gdy widzimy, że konkurencja oferująca te same produkty ma lepsze wyniki sprzedażowe. Wtedy wręcz będzie to obowiązkowe.
Już podczas omawiania konceptu nadruku na pudełka świąteczne, warto zaznaczyć, co chcemy aby znajdowało się na opakowaniu. Przede wszystkim należy uwydatnić logo firmy. Dodatkowo, można dodać jakiś akcent świąteczny. Oczywiście, należy zadbać o to, by wszystko było przygotowane w estetycznej formie.
Co powinno znaleźć się na pudełku świątecznym?
Na pudełku świątecznym, jak już wspomniano, na pewno powinno znaleźć się logo firmy. Ponadto, można zamieścić subtelną grafikę świąteczną. Jeżeli wybiera się spośród kilku wzorów to warto bazować na wcześniejszych upodobaniach konsumenckich. Jeżeli w przeszłości inwestowaliśmy w pudełka z logo firmy to dobrze będzie zrobić ankietę odnośnie tego, które spośród pudełek podobały się odbiorcom najbardziej. Będzie to dobrą wskazówką na przyszłość.
Dlaczego warto postawić na firmowe opakowania świąteczne?
Im bardziej staramy się jako przedsiębiorcy o oprawę wizualną swoich produktów to tym większą mamy pewność, że zyska to uznanie w oczach konsumentów. Do niedawna jeszcze nie było to aż takie istotne, ale wzrosła konkurencyjność w wielu branżach i stało się to koniecznością.
Tak naprawdę, niezależnie od tego, czy sprzedaje się kosmetyki, ubrania, czy gadżety różnego rodzaju – należy się tym zainteresować, ponieważ w czasie przedświątecznym wiele rzeczy kupuje się na prezenty. Jeżeli dba się o spójność i zawsze oferuje pudełka z logo i motywem świątecznym to konsumenci szybciej zdecydują się na zakupy w naszej firmie. Kiedy ktoś prowadzi sprzedaż internetową to musi zadbać o pudełka do wysyłki. Gdy znajdzie się na nich logo to od razu firma taka zapisze się w pamięci. Identyfikacja wizualna brandu jest znacząca.
Przedsiębiorca, który wyróżni się na Black Friday musi zadbać o to, by dalej podtrzymywać dobre imię marki. Skuteczna strategia marketingowa, sprzedaż prowadzona na sprawdzonych wcześniej zasadach i pudełka z logo to najlepsze rozwiązania jakie można podejmować w tym zakresie.
Sprzedaż przedświąteczna to najlepszy moment na podniesienie ogólnych wyników sprzedażowych. Oznacza to, że należy zrobić wszystko, aby zapisać się w pamięci odbiorców. Współpraca z producentem wysokiej jakości opakowań przygotowywanych bezpośrednio do sprzedaży przedświątecznej okaże się kluczowa.
Pudełko z logo firmy musi być spójne z całym jej wizerunkiem i tego nie można zaniedbać. Oczywiście, po zakończeniu sprzedaży przedświątecznej można zdecydować się na dalszą współpracę i stworzyć ogólne logo, które będzie towarzyszyło marce w ciągu całego roku.